Az intézményi honlapon még nem látható a Zelemér Utcai Tagintézmény mely a 2024/2025 nevelési évtől szintén fogadni tud majd a gyermekeket. Befejeződik ugyanis az új nevelési év kezdetére a RRF-1.1.2-21-2022-00013 "Új bölcsőde létesítése a Postakert városrészen" című projekt, amelynek keretében egy új 96 férőhelyes bölcsőde nyit meg Zelemér Utcai Tagintézmény néven. A tagintézménybe történő jelentkezés ebben az esetben csak online formában történhet az Intézmény Varga utcán található Igazgatóságán keresztül. Ide lehet emailben benyújtani a felvételi adatlapokat és itt lehet információkat kérni a kitöltésre vonatkozóan.
A választás megkönnyítésére a szülők tudnak élni a nyílt napok lehetőségével, valamint személyesen is igényelhetik majd a felvételhez szükséges nyomtatványokat a bölcsődékből, a felvételi adatlapok osztásának határnapjától. 2023. évtől igény esetén a nem debreceni lakóhelyű gyermekek ellátására is sor kerülhet az Intézményben.
Minden bölcsődébe azon családok jelentkezését várják, akik 2024. november 30-ig
szeretnék megkezdeni a bölcsődei beszoktatást gyermekükkel.
Felvételhez szükséges dokumentumok:
A bölcsődei jelentkezéshez
- BÖLCSŐDEI FELVÉTELI KÉRELEM
- MUNKÁLTATÓI IGAZOLÁS
- ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ ÉS NYILATKOZAT
formanyomtatványok kitöltése szükséges, amelyek letölthetők a www.debrecenibolcsik.hu oldalról a „Tájékoztatók / Bölcsődei felvétel dokumentumai / Letölthető dokumentumok” menüpont alatt, valamint a www.debrecen.hu oldalról a „Gondoskodó Város/Gyermekjóléti intézmények/Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézménye menüpont alatt 2024. április 08-tól.
A kitöltött nyomtatványokat az első helyen megjelölt tagintézménybe kell visszajuttatni a tagintézményvezető részére 2024. április 26-ig személyesen vagy emailben. Egy gyermek részére csak egy felvételi kérelem tölthető ki és az első helyen megjelölt tagintézményben kell leadni. Kivétel képez a Zelemér utcai Tagintézmény, amelye esetében a kitöltött felvételi adatlapot – a felvételhez szükséges egyéb dokumentumokkal együtt – elektronikusan az intézmény e-mail címére (bolcsode@intezmeny.debrecen.hu) kérjük eljuttatni a fentebb megadott határidőig.
Kitöltési segédletek:
- BÖLCSŐDEI FELVÉTELI KÉRELEM:
A felvételi kérelmet szülői/ törvényes képviselői aláírással ellátva, a kérelem mindkét oldalát hiánytalanul kitöltve kell leadni. A felvétel kezdeti időpontjához a munkába történő visszaállás tényleges időpontját kell beírni, és a gyermek beszoktatása is a felvételi értesítőben szereplő határidőtől vagy az azt követő időszakban kezdhető meg. A három megjelölt bölcsőde egyben a jelentkezési szándék sorrendjét is tükrözi.
- ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ ÉS NYILATKOZAT:
Az adatvédelmi tájékoztató és nyilatkozat aláírásával a szülő hozzájárul a felvételhez megadott adatok kezeléséhez és tájékoztatást kap az adatok megadásával kapcsolatos jogairól. Az aláírt nyilatkozat egy példányát szintén vissza kell juttatni a tagintézmény részére.
- MUNKÁLTATÓI ÉS EGYÉB IGAZOLÁSOK:
Csatolni szükséges mindkét szülő munkáltatói igazolását, valamint a bölcsődei felvételi kérelem hátoldalán felsorolt egyéb igazolásokat.
Amennyiben a munkáltatói igazolás kiadása a dokumentumok benyújtásának időpontjában akadályokba ütközik, a szülő szándéknyilatkozatot tölt ki, hogy 2 héttel a felvételt megelőzően leadja a szükséges igazolásokat. Ebben az esetben a felvételi értesítő kitételként tartalmazza majd a munkáltatói igazolás becsatolásának szükségességét, mely a bölcsődei beíratást megelőző időszakban (legkésőbb a beszoktatást megelőző két hétig) folyamatosan pótolható lesz a tagintézmény felé.
Értesítés a felvételről:
A felvételről a DMJV Egyesített Bölcsődei Intézménye vezetője dönt legkésőbb 2024. május 29-ig. A felvételi eljárás eredményéről 2024. május 30-án e-mailben értesülnek majd a szülők azáltal, hogy a mellékletben megkapják a felvételi döntésről szóló értesítést. Az intézményvezető által aláírt eredeti értesítést a beiratkozás során a szülők kézhez kapják a bölcsőde vezetőjétől.
A tájékoztató szülői értekezletek megtartására várhatóan 2024. június második felében kerül sor, amelyről a szülők e-mailben fognak értesülni, valamint az intézmény honlapján is elérhetőek lesznek a szülői értekezletek időpontjai.
Fellebbezés lehetősége:
Ha az ellátást igénylő szülő az intézmény vezetőjének az intézményi jogviszonnyal kapcsolatos döntését vitatja, az arról szóló értesítés közlésétől számított 8 napon belül a fenntartóhoz fordulhat.
Az eljárást megindító kérelmet Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése Egészségügyi és Szociális Bizottsága részére, de a DMJV Egyesített Bölcsődei Intézménye intézményvezetőjének elektronikus levelezési címére elküldve, a megadott formanyomtatványon kell benyújtani. A formanyomtatvány a www.debrecenibolcsik.hu és a www.debrecen.hu oldalról szintén letölthető.